Historia firmy

Był rok 2009 i mijało dokładnie 20 lat od momentu transformacji ustrojowej w Polsce. To właśnie wtedy wraz z moim mężem postanowiliśmy założyć Beta-Point.

Od samego początku istnienia Beta-Point naszym celem był nieustanny rozwój firmy. Kluczem do sukcesu miała być nasza specjalizacja i klarowny podział zadań. Oczywiście początki są zwykle trudne, zatem w naszym przypadku nie było inaczej. Wiedzieliśmy, że stoimy przed ogromnym wyzwaniem.

Pierwsze kroki

Nazwa Beta-Point została zaproponowana przeze mnie. Jak łatwo się domyślić, jej pierwszy człon odnosi się do mojego imienia. Drugi natomiast nawiązuje do miejsca, w którym Klient będzie obsługiwany kompleksowo. Podobnie jak kropka wieńczy zdanie, tak i w Beta-Point Klient miał uzyskać wszechstronne i eksperckie wsparcie, aby mógł oznakować swoje wyroby. W ramach ciekawostki – nasza pierwsza siedziba, w której realizowaliśmy kluczowe transakcje miała powierzchnię 60 m.kw.

Piotr, jako wizjoner, tworzył scenariusze rozwoju, a ja skupiłam się na doskonaleniu procesów. Bardzo starałam się aby każdy element produkcji etykiet i taśm termotransferowych był odpowiednio przeanalizowany i wdrożony. Ostatecznie byłam bardzo zadowolona z efektów naszej pracy.

Na początku istnienia firmy pełniłam funkcję właściciela, sprzedawcy, marketingowca oraz sprzątaczki. Był to dla mnie bardzo pracowity i chwilami ciężki czas, ale już wtedy obsługa Klienta była dla nas priorytetem i dawaliśmy z siebie naprawdę wszystko. Najważniejsze było dla nas spełnianie oczekiwań każdego Klienta.

Nasi Klienci otrzymywali potwierdzenie zamówienia w przeciągu 24h, a poszczególne dokumenty już wtedy miały odpowiedni formularz. Doskonałość procesowa była fundamentem DNA naszej firmy od zawsze.

Nasi pierwsi Klienci

Jeden z pierwszych Klientów skontaktował się z nami w momencie, kiedy jego obecny dostawca etykiet produktowych nie był w stanie zrealizować zamówienia w ustalonym terminie. W związku z tym cały proces produkcyjny miał poważny przestój. Mimo tego, że dzień zbliżał się ku końcowi, postanowiliśmy zrobić wszystko co w naszej mocy, aby pomóc temu Klientowi. W trybie natychmiastowym uruchomiliśmy zlecenie produkcyjne i już po kilku godzinach etykiety pojawiły się u Klienta.

Zadowolenie pierwszych Klientów z poziomu obsługi oraz jakości dostarczonych produktów spowodowało, że nasza marka zaczęła być synonimem najwyższej klasy etykiet produktowych, z czego jestem bardzo dumna.

Nieustanny rozwój

W pierwszych latach zajmowaliśmy się głównie produkcją etykiet logistycznych oraz doradztwem w doborze surowców. Portfel Klientów zaczął rosnąć, głównie w oparciu o współpracę z firmami produkcyjnymi z branży: spożywczej, logistyki kontraktowej, automotive, budowlanej oraz chemii gospodarczej. Po roku działalności obsługiwaliśmy już 83 Klientów.W pierwszej połowie 2010 roku powołaliśmy do życia biuro obsługi klienta i dział produkcji. Następne lata przyniosły kolejne etapy rozwoju.

W drugiej połowie 2010 roku powstał dział handlowy, a cztery lata później dział zakupów, następnie sekcja kontroli jakości. Rósł także nasz zakład produkcyjny – ze 100 m.kw w 2010r. do 718 m.kw. obecnie.

Proces rozwoju Beta-Point trwa nieustannie. Pracujemy w ramach metodologii zwinnej, adaptujemy się do nowych wyzwań rynkowych/biznesowych i dobrze się w tych zmianach odnajdujemy.

Beta-Point dziś

Obecnie w Beta-Point zatrudniamy ponad 20 osób i nie przestajemy się rozwijać. Inwestujemy w park technologiczny, rozwój działu sprzedaży oraz kompetencje Zespołu. Nieustannie podnosimy standardy pracy w zakresie obsługi Klienta, produkcji, jakości oraz rozwoju nowych produktów.

Beta-Point to synonim dbałości o każdy element zamówienia – od momentu jego złożenia aż po dostawę do Zamawiającego. Dzięki temu nasi Klienci mają gwarancję, że zawsze otrzymają produkty w najlepszej jakości w ustalonym terminie.

Nie  zamykamy się także na rynek międzynarodowy. Współpracujemy z Klientami zagranicznymi z m.in.: Szwecji, Francji, Niemiec, Czech, Węgier.

Kluczową inicjatywą Beta-Point jest także wdrażanie ekologicznych rozwiązań w zakresie etykietowania produktów. W związku z czym, wspieramy Klientów w realizacji polityki zrównoważonego rozwoju.